Вартість:
Старт: -осінь-
Тривалість: 5 тижнів
Ведення та просування соціальних мереж
Практичний онлайн-курс
Від створення візуалу до налаштування таргету та розробкИ маркетингових стратегій
Що буде на курсі?
Ви навчитесь створювати візуальний контент, оформлювати його, писати маркетингові стратегії, підбирати tone of voice, правильно налаштовувати таргетовану рекламу.

Курс в онлайні, лекції наживо по понеділках, середах та пʼятницях о 17:00, а запис лекцій протягом години додається в чат та в особистий кабінет, доступ до якого залишається протягом двох років.
Створення візуального контенту
  • Фото для стрічки: як підібрати стиль або зняти так, як хоче замовник
  • Трендові Рілс, ТикТоки: створення та монтаж
  • Розмовні експертні Рілс: запис, обладнання, монтаж, субтитрування, кольорокорекція
  • Створення обкладинок та дизайну в стрічці
  • Вихід на комерцію та юридичні аспекти професії (як мінімізувати стрес та ризики для себе)
  • Лекції з використання штучного інтелекту при створенні фотографій (cтворення візуалу за допомогою ШІ відбувається у платних додаткаx)
Тиждень з Анною Штамбург
  • Архетип бренду: як не бути «ще одним експертом на ринку», а створити неповторний стиль подачі контенту
  • Монетизація блогу: як продати що завгодно без заперечень та «танців» у сторис
  • Формула продаючого тексту: як створювати тексти, які читають та приносять клієнтів
Тиждень з Ренатом Зіганшиним
  • Особистий бренд: покрокова стратегія запуску, шляхи монетизації та робота з негативом
  • Алгоритми соціальних мереж та таргетована реклама: як набирати лайки, перегляди та підписників за допомогою реклами і без
  • Таргет на практиці: як запускати рекламу через Instagram та Meta Business Manager так, щоб не зливати гроші, а отримувати результат
Тиждень з Данилом Голотою
Все, що вам треба знати про стратегію та DIY-інструменти розробки стратегії:
  • Як використовувати інструменти стратегії для просування персонального бренду
  • Як швидко зрозуміти свою контент-стратегію
  • Інструменти розробки контент-стратегії і стратегії розвитку персонального бренду
  • Як зрозуміти свій tone of voice
  • Як зробити свою комунікаційну стратегію за пару годин
Для кого?
  • для всіх , хто веде та просуває особистий блог
  • для СММ-спеціалістів
  • для власників інтернет-магазинів, шоу-румів, виробників товарів
  • для експертів
  • для тих, хто веде блоги на різні теми
Пакетні пропозиції
Вже декілька тисяч випускників наших курсів по всьому світу залишились у захваті від курсів, будемо раді і вам в нашій фотоспільноті☺️
А ось відгуки наших студентів
Лектори
  • Олена Попова
    Автор курсу, професійний фотограф, 10 років досвіду. Співпраця із зірками, політиками, великими брендами, та компаніями, серед яких Pepsi, McDonald's, Lays, Silpo, фестиваль «Уличная еда», Instytutum, Агуша, ПУБМ та інші.
  • Олександра Куліняк
    Мобільний фотограф, спеціаліст із візуального контенту. Співпраця із ресторанами, спортивними клубами, магазинами та державними установами.
  • Данило Голота
    Co-founder & CMO в Fintellect. Підприємець, маркетолог, стратег. 10 років в маркетингу, 2 роки в технологічному бізнесі
  • Анна Штамбург
    Контент-маркетолог, комерційна письменниця. 12 років створює контент та сенси для брендів та експертів, яких ви щодня бачите у своїй стрічці
  • Ренат Зіганшин
    Інтернет-маркетолог. 140 рекламних кампаній за 13 років. Участь в реалізації проектів для Danone, Київстар, Весела корівка, Lay's, McDonalds, KIVI
  • Наталія Авдєєва
    CEO та виконавчий продюсер Stand Up Art House Kyiv та Laklabel, SMM-менеджер 1900 та Coffeereligia. Працювала з ювелірними брендами OBERIG, BULGARI, комунікаційник команди МОЗ 2019
Залишіть свій телефон, і ми зв'яжемося з вами!