Від створення візуалу до налаштування таргету та розробкИ маркетингових стратегій
Що буде на курсі?
Ви навчитесь створювати візуальний контент, оформлювати його, писати маркетингові стратегії, підбирати tone of voice, правильно налаштовувати таргетовану рекламу.
Курс в онлайні, лекції наживо по понеділках, середах та пʼятницях о 17:00, а запис лекцій протягом години додається в чат та в особистий кабінет, доступ до якого залишається протягом двох років.
Створення візуального контенту
Фото для стрічки: як підібрати стиль або зняти так, як хоче замовник
Вже декілька тисяч випускників наших курсів по всьому світу залишились у захваті від курсів, будемо раді і вам в нашій фотоспільноті☺️
А ось відгуки наших студентів
Лектори
Олена Попова
Автор курсу, професійний фотограф, 10 років досвіду. Співпраця із зірками, політиками, великими брендами, та компаніями, серед яких Pepsi, McDonald's, Lays, Silpo, фестиваль «Уличная еда», Instytutum, Агуша, ПУБМ та інші.
Олександра Куліняк
Мобільний фотограф, спеціаліст із візуального контенту. Співпраця із ресторанами, спортивними клубами, магазинами та державними установами.
Данило Голота
Co-founder & CMO в Fintellect. Підприємець, маркетолог, стратег. 10 років в маркетингу, 2 роки в технологічному бізнесі
Анна Штамбург
Контент-маркетолог, комерційна письменниця. 12 років створює контент та сенси для брендів та експертів, яких ви щодня бачите у своїй стрічці
Ренат Зіганшин
Інтернет-маркетолог. 140 рекламних кампаній за 13 років. Участь в реалізації проектів для Danone, Київстар, Весела корівка, Lay's, McDonalds, KIVI
Наталія Авдєєва
CEO та виконавчий продюсер Stand Up Art House Kyiv та Laklabel, SMM-менеджер 1900 та Coffeereligia. Працювала з ювелірними брендами OBERIG, BULGARI, комунікаційник команди МОЗ 2019
Ваше замовлення:
Зверніть увагу! Якщо ви обрали «Сплатити частинами», другу частину треба сплатити до кінця другого тижня навчання!